Om køreskolen

John Hansen, kørerlærer

Lidt om mig:

Jeg er 56 år, uddannet kørelærer i 2015 til kørekort kat.B –  alm bil. Desuden har jeg haft kørekort siden 1985, og siden erhvervet kørekort til både lastbil og Mc, og derfor har jeg både masser af erfaring og samtidig en stor interesse for trafik, som jeg elsker at formidle videre til unge mennesker, som gerne vil have kørekort.

Til dagligt, bor jeg sammen med Susanne, sygeplejeske på Kolding Sygehus, og vores 2 piger Laura og Karoline. Den ældste Frederik er fløjet fra reden og studerer musik i Odense.

Fritiden bruger jeg gerne i naturen, både som lystfisker og jæger, eller også bare en tur i skoven med familien.

Det er min mission, at give nye aspiranter til kørekort, en god start på deres lange liv som bilist derude i trafikken. Derfor prøver jeg at tilpasse undervisningen, så alle kan følge med og få den rette forståelse for både teoriundervisningen og den praktiske del i skolevognen.

En bil er et fantastisk transportmiddel, men hvis den bruges forkert, kan det koste liv. derfor er sikkerhed og adfærd en væsentlig del af undervisningen i min køreskole.